kcglays Burnunu açmadan öksürük geçmez, burnu sürekli serum fizyolojik ile yıkanmasi gerekiyor bununla ilgili YouTube video izleyin artı, ayak altına zeytinyağ sarımsak karışımı yapıp çorak giydirirseniz öksürüğü azaltıp üç güne kesiyor. Ben zeytinyağ sarımsak karsimini çok yaptım buzdolabında tutuyorum lazım oldukça kullanıyorum çok faydasını gördüm.