2_cocukannesi bizde ayniyiz 6 ay 25 gunluguz. Agzini kilit yapıyor hic acmiyor. Elinle zorlasam bile acamaiyirum. Kafasini bi saga bi sola cewiriyir kasiktakiler dokuluyor. Oyuncagj agzina tutup onu isircakmis gibi yaparken hemen bi kasik sokuyorum. Onuda yutmuyo ogg ogf yapip tükürüyor. Bakiyorum yarim cay bardagi gunluk bi cay bardagi ek gida werenlernvar. Nasil yediriyolar die dusunuyorum. Bende nerdenyanlislik yapiyorum . Bazisi diyo zorlada olsa wer. 1 yasina girmiş hala ekgida yiyemeyen bebekler oluyomus. Blendirdan gecirdigimi yine biniki kasik wersemde rendelenmis ezilmis hic yutmuyor. Ne zormuss arkadas ek gid ayedirmek 😳🤭