Bebeto123 Yaygın anksiyetem var. Gebelik öncesi ilacımı bırakmıştım. Daha sonrada emzirdiğim için kullanmak istemedim. Tam artık emzirmeyi sonlandırmayı planlayıp ilaca başlamayı planlarken tekrar hamile olduğumu öğrendim. Şu an emzirme dönemindeyim yine.
Hissettiklerim,duygularım,korkularım berbat durumda. Bir an evvel ilaca başlayacağım günü bekliyorum.