elcn4139 4 ay 10 gunluk geceleri surekli uyanmaya basldi. elleriyle yuzunle oynuyor. donuna soksam nasil olur. ustunu ortsem cikartip yuzune kapatirmi bide örtuyu . (kundak yapamiyorum zaten aciyor)
Koala06 elcn4139 Ben sokuyordum güzel uyuyodu deneyebilirsin arada kontrol edersin yüzünü örteceğini sanmıyorum uyku sersemi elini çıkaramıyordu donunun içinden zaten :)
Aselinannesi0655 4 ayına kadar soktum ben ama gelip bakıyordum tek elini çıkarmış 😀 bizimki de aynı elleri hep yüzünde yoksa daha uzun uyur. Burnunu falan ovuyorsa uyurken mutlaka burnunu aç serumla kaşınıyo olabilir
kbr-frk-ysf Donunun lastikleri iz yapıp bileklerini açılabilir. Hafta sonu e bebeğe gitmiştim orda bebekler için uyku kundağı gördüm. Fermuarlı bebeği içine yaptırıyorsun ellerinizde içine koyup boynuna kadar çekiyorsun çok kullanışlı bence ondan alın.