İlk kızım 33+3 hafta , şimdi 3 aylık olan kızım 35+6 hafta doğdu.ilk kızım 10 gün kuvözde kaldı. İkinci kızım çok şükür yanımıza geldi. İlk bebeğim ememedi , 8 ay boyunca sütümü sağarak verdim. Yetmediği yerde mama takviyesi yaptım. Şimdi bebeğim emiyor. İkinci kızımı rahat büyüttüm ama 2. Ler biraz fena oluyor 😅 ilgi bekliyor, gaz sancımız var biraz ,sallanmaya alıştı, gündüz de uykularımız kısa süreli oluyor .