Gsarem hepsinden yedim herşey gaz yaptı ama yapacak bir şey Yok mama vermek istemiyorsan yiyeceksin ben sadece çorba ve ekmekle durdum tam 3 ay boyunca kullanmadığım damla kalmadı çörek otu yağı mi den bise mi den ayva dene mi den acı mı den anason rezene kimyon kimyon tohumu hiç bir şeyin faydası olmadı evet çok az bir faydası vardı ama yine aynıydı sürekli onları içmek çocuğuma fayda etmedi ama anason rezene süt yaptı bana bu şekilde sütüm de vardı sonra baktım olmuyor yemeye başladım umudumu kestim çok sinirlenir çok üzülürdüm şimdi 4 aylık ve ben eskisi gibi takmıyorum samp slexin faydasi da oldu şükür artık aglasada gülüyorum akışına bıraktım yani yiyeceksin ki süt olacak bence ben yemedim pişmanım bilinç altıma yeme gaz yapar dedim ama farkında değildim o çocuk her geçen gün daha fazla Gazlı oluyordu onun için ye yarasın varsın gaz olsun bir şekilde annen eşin kayınvaliden gelsin baksın sen gece uykusuz kalacağına onlar kalsın yapacak bir şey yok saat başı bakılsın 3 saate yada 8 saate bir bence