Zhrilr HappyKids kolik bebeğe hersey gaz yapıyor maalesef ama anne nasıl beslenecek herseyi kısıtlıyor cünkü o yüzden ben artık kısıtlamıyorum eğer gazlı bişey yediysem hemen kimyon çayı içiyorum yada rezene tavsiye ederim
Denizcimmm Cali bende 2 gün önce bilmeden çok üzüm yedim. Çocuk ondan kıvranıyor desenize 😔 ne yesek gaz oluyor m peki biz vitamini nereden alıp süt oluşumunu sağlayacağız 🤷
Zhrilr eymeninannesiiiiiii bir bardak kaynamış suya bir tatlı kaşığı kimyon ekleyip 10 dk kadar demlenmesini bekliyorum sonra da içiyorum
ayisigi [silindi] 5. aya gireceğiz bi iki günü kaldı hala gaz sancılarından ağlıyor bazen 😢 Durmadan ayaktayız gezdir, bisiklet yaptır, karnına masaj …
Adaland Btlalparsln67 doğadan markasının sallama çayı var canım onu içiyorum. Bir de içine kimyon atıyorum bir tutam gazı alıyor
Pelloo [silindi] Benimki kolikti 6 buçuk ay çektik gaz sancısını, birçok şeyi yemedim gaz yapıyor diye. Şimdi herseyi yiyorum acı dışında 😀
Syldz 1minik 1,5 2 aylıksa 5 damla 3 aylıksa 8 damla veriyorum 8-4-12 çok faydasını gördüm ama hiç vaktini geçirme zamanla faydasını görünce az daha kullan sonra 8-12 yap gece rahat uyur kese kese takip et bir anda kesme
kayra_06 zeynepbalci ben gaz yapıyor diye biliyordum burdaki bir tane yaşlı teyze sağolsun bana sarmış getirdi ye de süt yapsın diye bende gaz yapmıyor mu dedim suyunu alıyoruz ya yapmaz dedi öyle o bu gaz yapar yiyemem deme herşeyden ye ki sütün olsun dedi bende yedim valla bi tencere gaz yaptı mı bilmiyorum zaten gazlı bir bebeğim vardı
Neslihan-28 HappyKids 3.5 ay her yemeğime kimyon atarak yedim kahvaltıdan sonra kimyonlu su içtim ama bebek deli gibi ağlıyordu kolik dediler ilk başlarda .Ama kolik değilmiş süt alerjisi olmuş yavrum. Eğer gece gündüz sürekli çığlık çığlığa ağlıyorsa süt alerjisinden şüphelenin Canım Anneler ☺️
zeynepbalci kayra_06 oy oy gazı gel de bana sor şu an emdi ve omzumda😂 suyunu almak derken haşlıyoruz onu mu demek istemiş ki
kayra_06 zeynepbalci Galiba onu demek istedi ona kalırsa kuru fasulyeyi de önden haşlıyoruz suyunu döküyoruz ama yine de gaz yapıyor onu yeme bunu yeme biz ne yiyeceğiz ki Allah’a şükürler olsun 1 haftadır gazını kendi çıkarıyor ama yine de ağlaması hiç susmadı başka bir derdi var ama ne çözemedim