Aslan-123 şimdi 10 aylık bir bebekte gazın olmaması değil, o gazı çıkartamaması anormal.Yani bakliyatta sorun yokkki,sonuçta en başından beri bakliyat hep gaz yapan bir yiyecek. Ben de yesem bana da gaz yapıyor.yani biz bunu afedersin rahatlama yöntemiyle çıkartıyoruz,sizin bebeğiniz bakliyat gaz yaptığında çıkartamıyorsa gazını.başka bir durum vardır orda.ben bakliyat yiyipte,karnım şişmedi,gazım olmadı diyen birini görmedim hiç.yani değil çocuklara,bize de her yediğimiz gaz yapıyor. Sizin çocuğunuz, 10 aylık olmasına rağmen,gazını salamıyor mu? Eğer salamıyorsa, bir sorunu olabilir belkide.