Yumurcakk Serap02 norveçte bi arkadaşım limonlu bi sabun önermişti ben ürünü bulamamıştım hep allımda sıradan limonlu bi sabun kullanmak vardı gecen aldım işe yarası sanki ama şansa beneğim o günden sonra bi kakasını taşırmadı😅
Serap02 Yumurcakk Benim genelde yemek lekeleri için öneriye ihtiyacım var aslında kaka tasirma dönemini çoktan geçtim🙈
Serap02 Deletedmom_72 çok teşekkürler ama Domestos yazıyor ya yinede teyit edim ben koyu renkli kıyafetlerde solma vs. Yapmıyor değil mi
Deletedmom_72 Serap02 Hayır canım ben her şeye kullanıyorum solma,renk atma vs olmadı.Çamaşır suyu gibi düşünme
Deletedmom_72 Serap02 Ben direk lekeye döküyorum hatta bi iki saat bekletirsen daha iyi sonuç alırsın.zorlu leke değilse makina gözüne deterjanla birlikte ekle biraz yıkadıktan sonra makinayı beklemeye al öyle de çok güzel çıkarıyor