Ayazsrht 2 yaş altına uygun değil diyo oğlum 1 yaşında doktor verdi yumurta alerjisi için verdim mecbur ama içim sıkıldı öküz oturdu içime kullandınız mı kaç aylık çocuklarınız
Bubenimdunyam54 Ayazsrht ben kendim için kullandım kaç yıl oldu aşırı uyku yapıyordu bende. Ama çocuk için hiç bir fikrim yok üste kalsın
Ozgdfn Ayazsrht Bizim daha dün bitti zyrtec damla. 10 aylık kızım bir hafta kullandık herhangi bir sorun yaşamadık şükür
Bengisu_dunya Kullanmıştım. Ama biz hiç sevmedik o ilacı. Çok uyku yaptı gerginlik yaptı bebeğimde cok huzursuz oldu. Bir kere kullandım bir daha da vermedim. 1 yaş altıydı kullandığımda
Bubenimdunyam54 Bengisu_dunya evet uyku yapiyor ben uyanmak istemiyirsum sersem gibi oluyordum bide oda bebek dağa
Ozgdfn alisaksc merhaba teşekkürler sizede geçmiş olsun. Öksürük ve geniz akıntısı vardı onun için vermişti doktorumuz