Rrraaaiiinnn Alazcns cevap için çok teşekkür ederim peki yatış pozisyonu nasil acaba ben en çok onda rahat etsin istyorum ama çok güzel yatanlar fiyat olarak bizi çok asiyorda acayip pahalı bazı markalar 2. El de istemiyorum çok moralim bozuldu baktıkça 🤦♀️🙄
Alazcns Rrraaaiiinnn Aldığımız fiyata göre güzel ürün. 9 36 ay normalde ancak 6 7 aylikken kullanmaya başladım o dönemler de boynunu çok tutamıyor düşüyordu. Tam yatış pozisyonu yok koltuğun ancak bebek icinde rahat ediyor.2. El düsünmeyin bence de kaza vs durumu vardır bilemezsiniz.
Rrraaaiiinnn Alazcns ben şunu anlamıyorum misal biri kaza yaptı diyelim sonra koltuğu satıyor alsam ne zararı olur ki acaba
Alazcns Rrraaaiiinnn Kazalı oto koltuğu hasar gördü mü? Bakımı yapıldı mı? Nasıl hasar gördü? Bunların cevaplarını alıp tatmin olursanız tercih de edebilirsiniz. Oto koltukların da son kullanma tarihleri var bunu da dikkate almanızı öneririm.
Rrraaaiiinnn Alazcns 🙄🙄 skt mi var ilk kez duyuyorum daha neler öğrencim ben yani koltuğun peki skt nasil öğreniriz ki şöyle dusunelim diyelim firma üretti koltugu 2 yıl satılmadı elinde kaldı skt den gider mi yoksa kullanıma bağlı mi tarihi işliyor?
Alazcns Rrraaaiiinnn Her marka için farklı sanırım ancak 2.el ürünler 5 yılı geçtiyse alınmaması gerektiği yönündeydi.
Rrraaaiiinnn Alazcns açıkçası bilmiyordum çok sağolun ogr3nmis oldum bende ona yor3 bakayim nasipse çok teşekkür ederi m