Kızım mayıs dogum lu temmuzdan beri geçmek nedir bilmeyen boyun altı pişiğimiz var. Görmek istemiyorum artık o derece kızarık. Hergün yıkıyorum nemlendiriyorum bana mısın demiyor. Coresatin kullandım başta iyi geldi şimdi tık yok. Az önce doktoruna yazdım eumovate diye bir krem önerdi. Bu arada kızım alerjik 3 aydır diyetteyim. Cocuklarda cok normal özellikle alerjik olanlarda salya bile etkileyebilir dedi doktorumuz. Var mı önerisi olan aynı durum başına gelen 😔