Kızlar merhaba dün doğum yaptım. Sezeryan. Doğumdan bi kaç saat sonra oğlumda hırıltı olduğunu farkettik. Doktor oksijen vermeye götürdü. 8 saat oksijen verildikten sonra kan tahlili yapıldı. Kanında iltihap çıktı. Doktor yatışını verdi beni taburcu etti. Antibiyotik tedavisine başlıycaz bebeğe dedi. Eve yalnız dönmek bebeğim olmadan dönmek beni çok üzdü. Yaşayan veya yakınında yaşamış olan var mı? Lütfen yazar mısınız? Şimdiden teşekkürler.