Zahire38 biberon veriyor musunuz ? Ayrıca ayakta, ten tene temasla emzirmeyi deneyin. Sık sık teklif edin. Ama eğer emmeyecekse de dünyanın sonu değil arkadaşım. Benim bebeğim de emmedi bıraktı 5.5 aylıkken. İstemedi. Ne yaptıysam da dönmedi. Gittiği yere kadar sağıp ver. Olmuyor mu mama ver. Zaten ek gıdaya başlayacaksın. İnşallah emer, inşallah bırakmaz. Ama olmuyorsa da çok dert etme kendine. Benim şimdiki aklım olsaydı emmesi için bu kadar zorlamazdım. Çocuğun ilk 5 ayını hatırlamıyorum emzirmekle savaşmaktan.