aslanfundamurat parmak ucu yürümesini ille de kötüye yormayın. Benim bebeklerim prematüre oldukları için nöroloji takipliyiz. Kontrole gittiğimizde oğlum parmak ucunda durdu. Hep böyle mi dedi. Olmadığını söylediğimizde ayaklarını kontrol etti, bir sertlik yok, takip edin sürekli parmak ucu basıyorsa fizik tedaviye yönlendiririm dedi. Kemiklerle alakalı bir durum olabiliyormuş, bilginiz olsun🌸