Merhaba kizlar bugun oglenden önce bebegimi banyo yaptirdik. Banyoyu o kadar çok seviyor ki bi ara banyo yaparken uyudu odumuzu kopardı hatta sonra uyandırdık agladi felan rahatladim o an. Normalde benim bebegimin gunluk banko 5 saat uykusu oluyor. Neyse banyodan sonra mayıştı zaten öğlen 1 gibi uyudu ve şu saat oldu hala uyanmadi saat 9 gibi zorla zorla yarim saat uyandirmaya başladım asla uyanmadi ilk son çare altini açıp soyuk ıslak mendille sildim öyle zorlan kendine geldi. Ve 15 dk emdi simdi geri daldi. Ama bu kadar uyumasi normal mi ben ilk annelim deneyimim uyanmayinca çok korktum yaşayan varmi boyle