Merhaba anneler, kızım tam 4 aylık, 3. ay kontrolünde kalça ultrasonografisi yapıldı, tip2b kalça çıkığı tanısı konuldu. Doktor endişe edecek durum olmadığını, 6. aya kadar düzeleceğini söyledi, büyük numara bez takmak gibi basit önerilerde bulundu, ilk ayda ultrasonografi yaptıramamıştım, şimdi çok pişmanım, bu durumu yaşayan oldumu aranızda? Bebeğinde Tip2b displazi olup da düzelen varsa lütfen benimle bölüşsün 🙏