pikacuu pirinci hasla blendirdan geçir ve yoğurtla o şekilde ver.benimkide 11 aylıkken geçirdi çok zordu ama benim doktorum losyon, antibiyotik,ve şurup verdi ağzı içinde sprey ve tetagil verdi bende yavaş yavaş süt sagip ağzına verdim ..bol bol su icirdim.cok zorlu bir süreç Allah sağlık sıhhat versin çok geçmiş olsun.ve her gün banyo yaptırın.