Taze_annecik hemen çıkmadım 2. Gün çıktım ama ben sıcak suyun içine yaptım kas gevşesin diye o suyu döküp tekrar sıcak suya oturdum. Ameliyattan önceki ağırların olmuyo , sonuçta orada bir dikiş oluyo o biraz açıyor ama dayanılmayacak kadar değil her geçen gün biraz daha rahatlıyorsunuz. Muayeneyi bakarak yaptı doktor korkma tedavini ol derinleşşnce daha kötü ağırlar oluyor