Baby01 Tesettürlüyüm kuaför 700 tl istedi vermek istemiyorum.Ombre setleri gördüm trendyolda 50 tlye.Kardeşim beceriklidir yapabilir miyiz ki deneyen var mıı☺️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Baby01 Ben kuaförüm yani öyleydim evde kendim yapıyorum her işlemi. Ama ombre zor bir işlem saçı yakabilirsiniz yada turuncuya cevirebilirsiniz. Islemi biliyorsanız yapın 🌸
kufkedisi Baby01 öğrenciyken ev arkadaşıma denemiştik sonuç tupturuncu bir saç ve hüsran olmuştu. Bir daha asla 😂
ebrarin_annesi Baby01 evet ya bende istiyorum boyamak ama acicilarda almis basini gitmis . Bu aciciyla gecen bayananin biri yapmisti hoc yipratmadan acilmis saci kopma olmamis kolestonunda küllü renklerinden uyguladi harika oldu. Bende deniycem en yakin zmanda risk alip insallah 😅 Zaten tesetturluyuz bisy olmaz biz goruyoruz sadece https://ty.gl/jqlbgn5w8g
Mom0911 MiracAlpinveUmutunAnnesi hem yakmıştım hem turuncuya çevirmiştim ben saçlarımı😂🤣 bir daha da ellemem diyorum . En iyisi kuaföre gitmekmiş 👍🏻🙈
bidibidibidi MiracAlpinveUmutunAnnesi helloğğ 😅 ben o turuncuya çevirenlerdenim ✋🏻 Yalnız annem A101 den platin sarısı almış sonra açıcı toz eklemiş efsane olmuş ben palettenin açıcıısıyla yapmaya çalıştım (saçım koyu kahverengiye boyalıydı) 3-4 boyamadan sonra sarı oldu. Dipleri de sonra küllü açık kumrala boyadım ancak kurtardım ama birdahakine annemin tekniği uygulicam
Baby01 MiracAlpinveUmutunAnnesi Trendyolda satılanlarda açıcı yok sanırım sadece boya var.Lorealin saçım kumral tutmaz mı acaba
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mom0911 Kesinlikle zor bir işlem yani yapabilen bile yanılgıya uğrayabiliyor 😂
Mirac_bbk Baby01 ben 350 TL yaptırdım belime kadar saçlarım boyadıktan sonra ben kesmesini istedim ve aşırı güzel duruyor bence fiyat araştırın ☺️ Evde yapılır ama çok çok zor bilen biri olmalı
bidibidibidi MiracAlpinveUmutunAnnesi ben bilmem bide diyoki saçım yıpranmasın diye zeytinyağ ekledim bide diyo ashsggaha 😂 baya baya platin olmuş saçı. Bende denicem 😬
bilgemira Baby01 brn saçımı oryalle 10 minimum 5 dakika beklettim sacim karamel olmusti uclari ama tabi esit degildi ben beğenmiştim.