Arkadaşlar merhabalar bebeğim 10 günlük 3 kez sarılık için kontrole gittik ilk gün 18 di sınır 21 dedi sonra 16 oldu bugunde 10. Günümüz de 13 çıktı doktor sarılık yok artık dedi ama ben sanki vücutünde ve gözlerinde sarılık olduğunu görüyorum
şimdi netten okudum tedavi olmazsa eğer sarılık sebebi ile sıkıntı yaşanır diyor.
Sonuça güvenemedim aslında o sarılık ölçülen cihazda yanılma payı olur mu ? Yoksa farklı bi doktora mı götürelim