Merhabalar 4 aylık kızım kilo alımı yavaş olduğu için drumuz kaşık mamaya başlayabilirsin dedi ancak bebeğim zorla yiyiyor hipp marka pirinçli kullanıyorum pek sevmedi sanırım bir yemek kaşığı mama ve suyla açıyorum bi damlada pekmez damlattım ama yerken hele sonuna doğru öyle ağlıyo ki ne yapacağımı şaşırdım 😞karnıda doymadı sanırım arkadan 60 mlde formül sütten içti deneyimli annelere soruyorum hangi kaşık mamasını kullanmalıyım yada nasıl sevmesini sağlayabilirim😞