Merveelizz aynısını yaşıyorum bende gece sürekli emiyor.uykusuzluktan salak gibiyim.gündüzde canı sıkıldıkça 5 dakikaya bir gelip emmek istiyor.zaten üstümden asla inmiyor yeterki şöyle uzanayım koltuga veya oturayım.hemen kucagıma cıkıyor tişörtümü kaldırıyor.Sabır taşıda acımtrak ve eşkimsi bir tat rengide su ile birleşince kahverengili bişey sürdüm görünce acayip agladı.emmek istedi tadı kötü gelince bu seferr sinir krizi geçiriyor aglıyor kafasını bir yerlere vuruyor kilimi ısırıyor gelip bana vuruyor.aaa dedim cocuk simdi aglamaktan ölecek helak oldu.şaşırdım kaldım.2 yaştan sonra istemiyorlarmış sabırla bekliyorum bende