Oyku-Arden Bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olmuş olacak. Bu uyku gerilmesi çok fena vurdu bizi. Düzelecek mi arkadaşlar, bişey söyleyin 😔
Ayess Oyku-Arden benim bebeğim de şu an tam 4 aylık birkaç gündür gece ve gündüz sadece fön makinesi sesiyle uyuyor 😔 sesi kapattığım anda başlıyor kımıldanmaya, huzursuzluğu, sinirliliği de cabası😪 umarım bir an önce biter şu atak dönemi
Oyku-Arden Ayess Biz de hep saç kurutma makinesiyle uyuyoruz :( Bizim atak bitti ama uyku gerilemesi devam ediyor. O yüzden böyle kalırsa uykusu diye korkuyorum 😔
Ayess Oyku-Arden Yaa ben atak bittiğinde uykuları daha da güzel olacak diye bekliyordum umutla 😔 uykuları ne zaman düzelecek acaba bu bebişlerin 😪