_____ hayır canım oyle dusunme. Ben kızımı olcuyorum. 38 cıkıyor sa ates var demektir kulaktan olan dogru. Ates sabit kalmaz cıkar ZTen. 10 dk sonra bakıyorum 39.zaten koltuk altından olcsende ates var demek kulaktan olcsende ates var demek. Normalde 36.6 falan cıkıyor bu normal olan. Ben hep kulaktan olcerım. Zaten yuksekse ates var demektir.bıde canım ates anlasılıyor cocuk yanıyor resmen. Kızım 2 yasına girecek bız cok memnunuz