5 ay 13 günlük ikizlerim biri yiyor sorunsuz ama diğeri Yemiyor aç kalıyor 30 CC yiyor çok acıkınca devamını yemiyor aç olduğu içinde uyuyamiyor sürekli uyanıyor doktor vanilin erit suda mamaya kat dedi yapıyorum yine yemiyor eşimde az çay kasin yarından az şeker kat diyor napim bilmiyorum kullananlar nasıl yedirdi pekmez denedim oda olmadı hep geri attı