Merhaba sevgili anneler 3,5 aylık kızım var anne sütü ile besliyorum sana kadar iki ayfir kilosu durmuş durumda doktor mana verdi gelişimi için fakat biberonu ne yaptı isem tutturamadım kaşıkla da pek yedirme medim şurup sırıngası vardi onunla denedim bu defa kızım mamayı isyemedi nasıl içirebilirim yardım eder misiniz manayı mı sevmedi yoksa gögsüme aliştıgı için içmek mi istemiyor anlamadim yardımcı olursanız cok sevinirim