Eda639 14 aylık bebeğim var 10 saatlik gitmek istediğim bir yol var yalnız olacağım bebeğimle . Beni ne gibi zorluklar bekliyor ilk olacak tecrübeli anneler beler yaptınız paylaşır misiniz ona göre erteleyebilirim
Deletedmom636262 Eda639 tuvalete gidemiyorsunuz ihtiyaç molası veremiyorsunuz bide 2 koltuk mutlaka olması lazım tek yetmiyor terlemesine çok dikkat edin bazen kapıları açıyorlar soguk oluyor çocuk otobüste terliyor hasta olmasın
Metesmom Gece yolculuğu ise bir nebze daha kolay olur ama yine de çok zor bence. 18 aylık oğlum kendi Aracımızla giderken bile uyumazsa 1-1.5 saat sonra başlıyor huzursuzlanmaya. ben cesaret edemezdim o yüzden bu kadar uzun mesafeye otobüsle.