Allahım 1 yaşına gelince her şey toz pembe olacak sanıyordum. Daha beter oluyor gün geçtikçe 😌 Binbir eda naz ile yemek yediriyorum. Zaten aldığı lokmayı çiğneyip diliyle geri çıkarıyor, çıldırcam 🥺🥺🥺🥺🥺 Azı dişleride geliyor sanırım :( Güya mamayı azaltmamız gerekiyor ama 4 öğün yapmak ne mümkün 😵💫😵💫😵💫 Kahvaltısını yedirene kadar akla karayı seçiyorum bir de öğlen çorba ve yoğurdunu yedirebilirsem benden iyisi yok yani :( Ahh benim her şeye ağzını açan oğlum gitti ağzına kilit vuran oğlan geldi :((( Napıcam ben :(( Geçiyor mu ? Nolur geçiyor deyin :((((