Herkese merhaba doğum yapalı bir aydan fazla oldu hamileyken Demir’im çok düşüktü kan ilacı taktılar doğumdan sonra doktor Demir ilacı verdi kabızlık yapıyor diye kullanmıyordum nerdeyse bir haftadır üstümde kırgınlık baş agrısı halsizlik var ama hasta değilim sanki ayakta duramıcak gibi oluyorum bazen Demir’den kaynaklı diyorlar bilgisi olan var mı😔