Laden reklam çıkması sıkıntı değil reklamların çok uzun olması çok can sıkıcı. Reklamı atlamak için uygulamadan çıkmam gerekiyor aksi halde yazacağımız yorumu da unutuyoruz hevesimiz de kaçıyor bence. Zaten hepimiz bir iki dakika boşlukta öyle bir göz gezdiriyoruz o da reklamla geçiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️