Bebeğim 3 aylık son bir haftadır deli gibi elini emiyo. Sürekli memede olup emmek istiyor. Kilo alımı iyi sütüm yetmiyor demiycem ama gözü dönmüşcesine aç gibi emmesi beni de üzüyor. Zaten sürekli emdiği için ara ara sütte azalıyor ona kızıyor. El emmesi sadece açlıktan değil ama üzülüyorum. Bu durumu yaşayan var mı? 😔