Samett95 Kizlar oglum 8 aylik olmak uzere emziriyorum gunde bi kere falan ek gida veriyorm meyve veriyom ama su 10 veya 20 ml anca iciyordur belki niye icmiyor sizinkiler kac iciyor
Samett95 Samett95 bu arada dr bana dio 1 litre icir e hocam dedim anne sütü iciyor 1 litre nasil verim.diyo bir su sisesi icsin ozaman
MevaninMelegi Samett95 kızım 9 aylık ama günde 1 defa ek gıda az değilmi özel bi durumu yoksa ben 3 kez veriyodum 1 ay önce ortalama 125-150 ml de su içer günde bazen daha az oluyo tabi ama ne zaman versem hayır demez suya 😚
Vivalaarya Samett95 Benim kızım 7 aylık. Zaten çok kusan bir bebek. Su verdiğim zaman çok daha fazla kusuyor. Biberonla oynuyor sürekli doğru düzgün içmiyor zaten 🤦🏻♀️
Samett95 MevaninMelegi bilmiyorum anne sutu veriyorum yarim saatte bir.belki ondan olabilir bir tas corba iciriyorum mesela ogleden sonra.aksamda meyveli yogurt yapiyorum.bu sadece
Samett95 MevaninMelegi bizimki kucuk su bbibereno var 30 ml lik onu bitirmiyor.biberonun basini isiriyor.suyla oynamak amaci su icmek degil yani.zorla veriyorum biraz icip kafasini ceviriyo agzini acmiyor.120 ml vermem imkansiz sanieim okadari asla icmez
MevaninMelegi Samett95 belkide olabilir kahvaltıyada başlasan iyi olmazmı tabikide emzirmeye devam et ama artık daha fazla ek gıda almalı diye biliyorum yinede sen daha iyi takip edeesin tabi
MevaninMelegi Samett95 öyle öyle alışır bende oynasın diye eline veriyorum bazen bi bakıyorun çekmeye başlamış sen yinede sürekli teklif et suya alışmaları bile uzun sürüyo bazen
Zzzz Samett95 sabah pankek yapıyorım yanına bi meyve veriyorum öğlen çorba kıymalı yada et sulu akşamda genelde elmalı armutlu yada pekmezli muhallebi tabş bunlar değişiyor genel olarak bu şekilde
Zzzz Samett95 evet canım genelde içiyor şöyle söylim ölçüm 1 su bardağı muhallebi çorba bu ölçüyle yapıyorım