sarpmom2020 Çok haklısınız. Pandemi hepimizi kötü etkiledi. Benim kızımda 16 aylık, uyaran eksikligi vardı. Şimdi düzeldi. Ama yine kış geldi eve tıkıldık, tekrarlarsa diye endişeleniyorum. Üzülmeyin ama, Rabbim çözümsüz dert vermesin. Biraz ilgi ve doĝru yönlendirme ile çözülebilcek birşey. Benim kızımın mesela kelime sayısı fazla bunu kitaplara borçluyum. Çok okuyoruz. Çok konuşuyorum hatta bazen gece yattıĝımda boĝazım aĝrıyor. Konuşma baloncugu var instagramda onuda takip edin çok güzel bilgiler paylasiyor.