zeyzey77 Eylulum3 Anne sütünü bir kaba koyup onu da sıcak suyun içerisine koy. Su kaynak olmasın . Anne sütü hafif ilinsin yeter zaten. Anne sütü çok sıcak olmaz vücut sıcaklığında olur
gozdesh Eylulum3 bir kabın içerisine sıcak su koyun ama kaynar olmasın ılıktan bi tık sıcak, süt torbasını da içine koyun 1 dakika da max çözülür.
Lulemom Eylulum3 çok sıcak suda olmaz. Ilıktan sıcak olmalı su. Ilıtacak kadar yani zaten hafif ılısa yeter
Eylulum3 Halimbyd Bende öyle yapiyodum ama sicak suyun anne sütündeki vitaminlerin azalttigini soylediler kafam karisti
Eylulum3 zeyzey77 Tamam canim sagol ben hep kaynamis suda isitiyodum cevremdekiler ilik suda beklet sicak su vitaminleri olduruyo dedi ondan sordum
zeyzey77 Eylulum3 rica ederim canım. Aynen anne sütü pişiyor kaynak suda ılık su da hafif ilinsa yeter