Başına gelen anneler yazabilir mi? Çok korkuyorum. Zaten bebeğim yoğun bakımda kaldı. Reflü oldu. Şimdi de bu çıktı. Dayanamayacak gibi hissediyorum. Beyni küçük kalabilirmiş, ameliyat ediyorlarmış. Santim santim ölçmemiz gerekiyormuş. Kızım 3 ay 17 günlük ve henüz 5 kilo bile olamadı. Kilosunu zor takip ediyorduk. Ar mama aldık. Yine de azcık azcık büyüyor. Daha önce kafası erken kapanan var mı? Varsa süreç nasıl ilerliyor? Belki de normaldir sizlerde yaşamışsınızdır ve bir şey olmuyordur. Ne olur bilgi verin. Destek bekliyorum.