Melekveikizleri2 ahhh bu postu okudum ve şuan hüngür hüngür ağlıyorum. Biz de aynı süreçlerden geçtik. Bebeklerim 35 hata doğmasına rağmen 13 gün yoğun bakımda kaldı. Biri eve geldikten 2 gün sonra tekrar yoğun bakıma girdi 10 gün kaldı. Ah o halleri, ah o çaresizlik.. insanı bitiriyor. Ama sabırlı olun dirayetli olun dua edin. Şimdi 4,5 aylık oldular elhamdulillah geçti o günler. Geçecek ve sizi bebeklerinizi taburcu ediyoruz siye arayacaklar. Gidip kucağınıza alıp evinize geleceksiniz. Ah çok üzüldüm, şuan bebeklerimin uyanmasını beklerken gözyaşlarım sel oldu :) uyandıklarında onlara sımsıkı sarılıcam, sizin için de sarılıcam, siz bebeklerinize sarılıyomuşsunuz gibi. Allah sabır versin allah kolaylaştırsın..