Kızlar merhaba tecrübesiz ve çok endişeliyim. Bebeğim emmek için çok zor uyanıyor ve sadece tek göğsümü istiyor diğerini sağıp veriyorum ama bir kısmı boşa gidiyor haliyle gün içinde bir kaç kez mamada veriyorum 30 ml ama onu tam bitirmiyor. Sütüm ortalama tek göğüsten 25 ml geliyor sizce yeterli mi 2 saatte biri bazen geçiyor emme süresi endişeleniyorum.