Muhyuf Onun adına düşünmek lazım☺️
Ben de başta yarım gün verdim. Her almaya gittiğimde ağlıyordu gelmemek için tam güne çevirdim ama o zaman 2,5 yaşındaydı ona rağmen tam gün verdim. Zaten yarım gün olunca etkinlikler bile tamamlanmıyor. Emin olun çok çok iyi gelecek çocuğunuza. Bu arada ben de dil gelişimi nedeniyle vermiştim başlangıçta. 3 yaşında 20 kelimesi var yok arasıydı 1 ay biraz ilgiyi arttırdım 1 aydır da okula gidiyor artık akşam gelirken evde ne yemek var diye soruyor bitiyorumm 🥰
Oryantasyon süreci tamamlanınca öğretmeni ve kurum gerçekten iyiyse aynısını yaşayacaksınız. ☺️