Egeninincisi Merhaba anneler aklıma takıldı sormak istedim. İlk doğumda kesi oldu diyelim ikincide de olmak zorunda mı yoksa açılma yeterliyse kesiye gerek kalmaz mı ?
ecemm-6161 Egeninincisi Eger açılma uygunda kesik olmayabilir her Doğum aynı değildir canım cok şahit olduğum bi konu hastaneden kişilerden biliyorum doktorun iyiyse açılma iyiyse kesik olmayabilir tabi etkenlerde bu durumsa cok önemli
Egeninincisi ecemm-6161 anladım önceden kesi olunca dedim tekrar kesi atılıyor mu tesekkür ederim yorumunuz için