Bir şey olmaz. Zaten ben dr ların tahlil yapmadan önüne gelene demir vs yazmasına karşıyım.. fazla vitamin karaciğerde toksik olarak birikir ve iyi değildir. Ve her dr farklı şeyler söylüyor. Örneğin çocuk dr u kilosuna göre damla söyledi aile hekimi kilosunun yarısı. 4 ay 13 günlük bebeğim demir hala başlamadım. Istahsızlık vs gözlemlemiyorum. Bu sebeple erteliyorum.. yani kısaca bende düzensiz kullanıyorum. Iciniz rahat olsun. Hatta bence düzensiz kullanarak iyi bile yapıyorsunuz..