Bizim inek sütü alarjisi varmış bu yüzden çok gazlıydı gerçekten çok zor bir durum alerji maması verdi doktorumuz kısa bir süre sonra bitti gazımız ağlamalarımız emzirmiyordum ben tutmadı göğsümü sağarak veriyordum diyet yapacaksın dedi sonra da sütüm bitti o mama ile devam ediyoruz ama dediğim gibi mama sayesinde iki buçuk aylıkken bitti gazımız