emirinannesii kızlar 2,5 aylık bebeğim devamlı ıkınıyor zaten cok gazlı bir bebek dün öğlen 3te kaka yaptı daha da kaka yok 28 saat olcak normal mi?
Gin emirinannesii normal. anne sütü ile besliyorsanız 10 güne kadar kaka yapmayabilir. gazından dolayı ıkınıp duruyor olabilir😊