8 ay 20 gunluk kizim var hala 3 uyku yapiyor asla iki uykuya dusemiyorum 3 uyku uyuduğu zamanda cok kalkıyor gece kac aylik oldu hala 2 saatte bir uykusu geliyor ayakta tutmaya calisiyorum kiyameti kopariyor bugun hep yuzune daldi uykusuzluktan saat duzenimiz berbat halde bugunden ornek veriyim sabah 7.50 de kalkti en fazla 9.50 ye kadar ayakta tutabildim yataga koyar koymaz uyudu 11de uyandı sonra 13.50de uyuttum bu sefer baya tuttum 15.15de uyandi ee iki uyku bitti yemek banyo vs derken simdi yine uyudu saat 18.20 bu saatte uyumasi kotu oluyor gece cok kalkiyor sabah 6da kalkma olasılığıda var napicagimi sasirdim bilenler bir akil versin