Arkadaslar oğlum doğduğundan beri reflü yatağında uyuyor şu an 7 aylik hala beşiğin içine reflü yatağında yatırıyorum kaç aya kadar bu şekilde uyuttunuz? gece Allah korun kusar diye güvenip reflüsüz de yatıramiyorum malum yastık kullanmak zararlı peki ne yapmam gerekir devam edeyim mi acaba bu şekilde yatırmayı ?