balyanakannesi2 Kızlar oğlum kabız diye doktora götürdüm dün. Kan testi yapıldı ve kreatin kinaz değeri çok yüksek çıktı doktor nörolog a yönlendirdi. Başına gelen var mı ya da bilen. yardımcı olabilir misiniz ?
Hbbsnnplt balyanakannesi2 merhaba eski bir post ama bizim CK değerimiz yüksek şuan bebeğiniz nasıl acaab