DuhasMom
DuhasMom Blw ile ilgili bir kitap vardı. Hamileyken okumuştum, çok etkilenmiştim. Daha sonra YouTube dan videolar izledim. Blw üzerine yazılmış makaleler, yazılar okudum. Kararımı vermiştim. Fıtrat olarak da rahat bir insanım. Soğukkanlıyımdır. İlk yardım bilgisini de araştırdım. Blw ye 6. aylıkken, ek gıda ilk denememizle başladık. Şu anda 11 aylık. Henüz hiç bir boğulma durumunç yaşamadık. Eğer büyük lokma gelirse geri çıkarıyor. Ve de şundan kesinlikle emin olun, o kendini kurtarmak için elinden geleni yapıyor. Öğürme reflekslerinin dilinin ortasında olduğu bilgisi beni rahatlatmıştı. Şu anda beraber oturuyoruz sofraya. Sıcak sıcak yemeğimi yerim. Arada bi dönüp, o tatlı yemek yeme telaşını izlerim gülerek. Kendilerini besledikleri için o kadar mutlu oluyorlar ki, kendine olan güvenin arttığını görebiliyorum. Burada yemeğin mideye gitmesi değil sadece güzel olan ; aynı anda en az 4 farklı duyuya hitap ediyor olması da.