Bence bebek doğduğunda nerde ve nasıl uyumaya alistrilirsa bidaha hep öle uyumak istiyor .sallanarak uyuyan bebek hep saallanmakk ister .ben oyuzden doğduğundan beri hiç sallamadim. İlk önce altını alıyorum sonra emziriyorum .uykusu geldiğini belli ediyor zaten hemen yatağına sağına döndürüp yatiyriyorum orda kendi uykuya geçiyor .ama en baştan beri hep böle yaptım. Şuan çok şükür çok rahat ediyorum .ama dışarda biyer giittigimdede hiç rahat edemiyorumm çünkü bebeğim kendi yerini istiyor .uyumamak için zirluyo kendini hircinlasitlyor .