Minik_prens1109 Aptamile geçiş yaptık çok aşırı gaz ve kabız yaptı gaz damlası da kulanıyorm ama bir türlü geçmiyor yardım eder misiniz
muennesgenc Minik_prens1109 hipp combiotic deneyin isterseniz sindirimi en kolay ve anne sütüne en yakın demişti doktorum
DuhasMom Minik_prens1109 hipp dene derim hic gaz yapmamisti benim ogluma ve cevremdeki bebeklere. Sma da cok iyi o konuda
Melissss Minik_prens1109 hippde kabız yaptı aptamilde bebelakta kabız yapmayan mama yok sanırım çok sıkıntılı keşke sütüm fazla olsaydıda vermeseydim mama .. şuan sma kullanıyoruz gaz içinde kimyonlu au veryorum çay kaşığı ile kimyon gaz sancılarını alıyor bebeğim 2 ay 9 günlük tavsiye ederim
muennesgenc Minik_prens1109 her ay 1 kilo alıyordu şu an 1 yaşında zaten sadece ek gıda ve anne sütü alıyor