Sevgili anneler 10 aylık artık 4 dişi de çıktı. O kadar çok ısırıyor ki size anlatamam. Her kucağıma alıp, uyutmaya çalıştığımda direkt meme ucumu ısırıyor. Hayır diye bağırıyorum net bir şekilde o zaman da ağlama krizine giriyor memeyi vermediğim için ne yapacağımı bilmiyorum. Var mı öneriniz nedir? Bu arada biberon da tutmuyor yani memeyi kessem ne yapacağım bilmiyorum